• فرمانیه، کوهستان هفتم، نبش کوچه بهبهانی، ساختمان کرال واحد ۶۰۲
5/5 - (1 امتیاز)

برای بررسی این که بهترین کشور برای مهاجرت کدام است، در درجه اول باید هدف خود از مهاجرت را تعیین کنید، پس از تعیین هدف، مسائل عمومی دیگر را نیز در نظر بگیرید. اگر یک مهاجرت خانوادگی آسان با هدف کار و زندگی در نظر داشته باشید، بی شک کانادا یکی از بهترین انتخاب ها برای ایرانیان خواهد بود و از میان کشورهای اروپایی هم می‌توان به آلمان اشاره کرد. اما بسته به اهداف و شرایط فردی شما انتخاب‎های خوب دیگری می‌توان برشمرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مقاصد مهاجرتی را بشناسید.

بهترین کشور برای کار و زندگی

اهداف کاری یکی از اهداف اصلی برای مهاجرت هستند. مهم‌ترین فاکتور برای پیدا کردن بهترین کشور برای کار و زندگی این است که آن کشور میزان اخراج کمتر و امنیت شغلی بالاتری داشته باشد. همچنین درآمد و هزینه‌ها با یکدیگر همخوانی داشته باشند. در چنین کشوری همه افراد باید به راحتی بتوانند به بازار کار دسترسی داشته باشند. 

رضایت شغلی و اجتماعی نیز باید در سطح بالایی قرار داشته باشد. چرا که یکی از مهمترین دلایلی که افراد با هدف کار مهاجرت می‌کنند، کمبود شغل، عدم امنیت شغلی و پایین بودن رضایت شغلی و اجتماعی است. از جمله کشورهایی که جزء بهترین کشورها برای مهاجرت کاری به شمار می‌آیند، آلمان، کانادا، آمریکا، امارات، سوئیس، عمان و استرالیا هستند.

بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی

افرادی که به دنبال بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی هستند، باید فاکتورهایی مانند رتبه دانشگاه، کیفیت آموزش و همچنین هزینه‌های تحصیل را در نظر بگیرند. کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، انگلستان، چین، کانادا، استرالیا، ایتالیا، آلمان، چین، سوئیس، سنگاپور و ترکیه جزء بهترین کشورها برای مهاجرت به شمار می‌آیند.

بهترین کشور برای سرمایه گذاری

سرمایه‌گذاری نیز یکی از اهداف دیگری است که افراد برای آن مهاجرت می‌کنند. برای یافتن بهترین کشور برای سرمایه‌گذاری، باید مسائلی مانند امنیت سرمایه‌گذاری، حداقل هزینه، میزان سود، تسهیلات و شرایط اقامت را در نظر گرفت. کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، پرتغال و اتریش جزء بهترین کشورها برای مهاجرت هستند.

بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی

برای یافتن بهترین کشور برای مهاجرت خانوادگی، باید دقت زیادی داشته باشید؛ زیرا آینده فرزندان در گرو انتخاب شما است. برای این منظور باید علاوه بر در نظر گرفتن فاکتورهای مهم زندگی در آن کشور، باید شرایط و سبک زندگی اعضای خانواده را نیز در نظر بگیرید. کشورهایی مانند کانادا، آلمان، ژاپن، سوئیس، استرالیا، آمریکا، سوئد، هلند و نیوزلند جزء بهترین کشورها برای مهاجرت خانوادگی محسوب می‌شوند.

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *