• فرمانیه، کوهستان هفتم، نبش کوچه بهبهانی، ساختمان کرال واحد ۶۰۲
4/5 - (3 امتیاز)

بسیاری از افراد به دلایل مشخصی ممکن است به فکر مهاجرت به سایر کشورها باشند. کانادا یکی از کشورهای پر طرفدار دنیا می باشد که بسیاری از افراد به فکر کار، تحصیل و زندگی در این کشور هستند. این کشور از ایالت های مختلفی تشکیل شده است که هر شخصی می تواند بنا به نیاز خود در یکی از این ایالت ها زندگی کند.

اتاوا پایتخت و چهارمین شهر بزرگ کشور کانادا می باشد. طبق تحقیقاتی که در سال 2020 توسط business Canada انجام شد، استان اتاوا بهترین شهر برای زندگی در دنیا می باشد. این شهر به دلیل امکانات بی نظیری که در اختیار شهروندان خود قرار داده است، این روزها به یکی از مراکز مهاجرتی محبوب دنیا تبدیل شده است.
اگر قصد زندگی در اتاوا کانادا را دارید اما در خصوص این شهر اطلاعاتی را ندارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

شرایط و هزینه زندگی در اتاوا

هزینه زندگی در اتاوا یکی از مهم ترین موضوعاتی است که باید مورد بررسی قرار گیرد. در ابتدا شخص متقاضی برای مهاجرت به اتاوا باید هزینه های مسکن را در این شهر بررسی نماید. از آن جایی که قیمت خانه در کشور کانادا بالاست اغلب مهاجران توانایی خرید خانه در این کشور را ندارند. حداقل هزینه ای که باید برای اجاره خانه یک خوابه در مرکز شهر پرداخت شود، ماهیانه 1.700.000 دلار کانادا می باشد. حداقل اجاره ماهیانه خانه یک خوابه در خارج از مرکز شهر 1.347.000 دلار می باشد.
در صورتی که تمکن مالی دارید و به فکر خرید خانه هستید باید بدانید که قیمت هر متر مربع خانه در مرکز شهر 6.386.47 دلار و در خارج از مرکز شهر 4.144.11 دلار می باشد.
هزینه پوشاک از دیگر مسائل مهم به حساب می آید. برندهای معتبر پوشاک در این استان نمایندگی دارند و می توانید لباس های مورد نیاز خود را از این نمایندگی ها بخرید. در صورتی که توانایی خرید لباس مارک را ندارید، جای هیچ نگرانی نیست؛ چرا که می توانید لباس های ارزان قیمت را نیز از فروشگاه های فروش لباس خریداری نمایید.
خرید مواد غذایی و نان از هزینه های مهم و معمول دیگر محسوب می شود. در کشور کانادا نرخ تورم عدد 0 است و نباید هیچ جای نگرانی برای شما از بابت افزایش قیمت این اقلام باشد. با هر سطح درآمدی توانایی خرید اقلام خوراکی مورد نیاز خود را دارید.

شرایط کار در اتاوا کانادا

کسب درآمد زیاد یکی از آرزوهای هر شخصی به حساب می آید. اکثر افرادی که مهارت بالایی را دارند، به فکر پیدا کردن یک شغل پر درآمد در کشور کانادا هستند. نکته امیدوار کننده ای که وجود دارد این موضوع است که نرخ بیکاری در کشور کانادا و استان اتاوا عدد 0 است. با این تفاسیر هر شخص با هر مهارت و سابقه کاری توانایی پیدا کردن کار در اتاوا را دارد. استان اتاوا برای این که بتواند اقتصاد رو به رشدی را داشته باشد، همواره به دنبال جذب نیروهای متخصص و تازه کار در زمینه های مختلف می باشد.
پرستاران و دکتران به راحتی می توانند در استان اتاوا مشغول به کار شوند. اگر مدیر داخلی، مهماندار، تکنسین و… هستید به راحتی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن شغل ایده آل خود را پیدا کنید. بسیاری از افراد به شغل کارمندی علاقه دارند. شرکت ها و موسسات خصوصی در این استان هر ساله اقدام به جذب نیرو می کنند.

تحصیل در اتاوا

تا به این جای مقاله در مورد شرایط زندگی در اتاوا صحبت شد. بسیاری از دانشجویان برای این که بتوانند آینده شغلی ایده آلی را برای خود رقم بزنند، به فکر ادامه تحصیل در کشور کانادا هستند. از آن جایی که هزینه تحصیل در کشور کانادا بالاست، دانشجویان به دنبال دریافت بورسیه از دانشگاه های این کشور هستند. این استان میزبان دانشگاه های معتبر بسیاری است که در ادامه به معرفی سه دانشگاه برتر اتاوا می پردازیم.
دانشگاه کارلتون را می توان برترین دانشگاه اتاوا دانست. این دانشگاه جزئی از دانشگاه های دولتی کشور کانادا محسوب می شود که در سال 1942 تاسیس شد.
دانشگاه سنت پاول را می توان دومین دانشگاه معتبر و برتر استان اتاوا دانست. این دانشگاه از دانشگاه های دو زبانه کشور کانادا به حساب می آید که در سال 1965 تاسیس شد. دانشگاه سنت پاول هر ساله در زمان های مشخصی به دانشجویان با سابقه تحصیلی ممتاز بورسیه می دهد.
اگر در ابتدای ورود به اتاوا دوست دارید در کالج شروع به تحصیل کنید، جای هیچ نگرانی نیست؛ چرا که این استان کالج های معتبر بسیاری را دارد. کالج الگون کویین و کالج هرزینگ از کالج های معتبر استان اتاوا به حساب می آید.

قوانین سرمایه گذاری در اتاوا

افرادی که تمکن مالی دارند، به دنبال سرمایه گذاری در استان اتاوا هستند. با سرمایه گذاری در این استان می توانید به راحتی ویزای کانادا را دریافت نمایید. خرید خانه و اشتغال زایی از راه های مطمئن سرمایه گذاری به حساب می آید. در صورتی که بتوانید مطابق با قوانین استان اتاوا ملکی را خریداری نمایید، در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما و اعضای خانواده تان ویزا صادر می شود.

شرایط آب و هوایی در اتاوا کانادا

کشور کانادا را به جرئت می توان یکی از کشورهای سردسیر دنیا به حساب آورد. زمستان های اتاوا بسیار سرد است و در اغلب روزهای سال شاهد بارش برف و باران هستیم. در نقطه مقابل تابستان های این استان بسیار گرم است.

مزایا و معایب زندگی در اتاوا

از مهم ترین مزایای زندگی در اتاوا می توان به پایین بودن نرخ بیکاری این استان اشاره کرد. کیفیت و امید به زندگی در این کشور بسیار بالاست و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از اشخاص به فکر ادامه زندگی در این استان باشند.
این استان دانشگاه ها و مراکز علمی معتبری را دارد. از دیگر مزیت های زندگی در این استان می توان به سبک زندگی سالم و با کیفیت اشاره کرد.
مهم ترین ایرادی که می توان به زندگی در اتاوا وارد کرد، سرد بودن آب و هوای این استان در فصل زمستان است.

سخنی پایانی

در این مقاله از 0 تا 100 در مورد شرایط زندگی در اتاوا صحبت شد. امیدواریم از خواندن ان مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *